Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 september 2009

Ärlighet på Internet !

Så du är modell.


Häftigt.


För tillfället är jag Chippendale dansare
och Ferrariförare.


******************


Finns det någon ärlighet på Internet.


Hur pass ärlig är man egentligen med vem man är.


Själv är jag inte oärlig , men å andra sidan så berättar jag ju mycket sällan om mig själv.


Man vill inte vara hur själv utlämnande som helst.


Det är väl inget som säger att man behöver vara det heller.


Anonymiteten kan vara både en fördel och en nackdel , beroende av hur man ser på saken.


Själv har jag aldrig chattat med någon manlig strippa.


Inte hellert utgett mig för att vara modell .


Men det finns säkert dom som gjort det........








Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: