Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

26 september 2009

Barn - Vuxen !

Det snabbaste sättet för en förälder att tilldra sig ett barns uppmärksamhet är att sätta sig ner

och se ut att ha det bekvämt.

Pengar är inte allt här i världen, men det hjälper en onekligen att hålla kontakten med sina barn.




Var snäll mot dina barn , de kommer att välja ditt ålderdomshem.

Att få barn är som att få en bowlingbana installerad i skallen.

Få saker är så tillfredsställande som att få se sina barn få egna tonåringar.

Ett barn är en ängel vars vingar krymper i takt med att benen växer.

Tonåringar är Guds straff för att man har haft sex........


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: