Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

01 september 2009

Vem är jag !

Vem är jag.


Jag är c:a 20 cm lång.


Av det jag gör njuter båda könen.


Min ena ände är hårig , den andra har hål i.


När jag används , blir jag nästan alltid frivilligt stoppad i ett varmt och vått organ.


Då jag till slut dras ur , lämnar jag en vit och kladdig vätska som kräver rengöring.


När allt är klart gör man ren mig , skakad och förd till ett mera ventilerad ställe.


I bästa fall upprepas jag en eller två gånger samma dag , men inte alltid.


Ni har väl gissat att jag är.







En TANDBORSTE , eller hur.......

















Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: