Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

14 september 2009

Orättvisa !

Svetten rinner nerför ryggen o hårfästet ja stort sett över hela mig , jag blir galen av denna jävla klimaterie skit.

Har provat det mesta mot denna hetta men inget tycks hjälpa.

Hur länge ska man få ha det så här va.

Finns det nån av er som har något bra recept att ge mig vore jag så tacksam.

Karlarna då varför går dom smärtfritt förbi , dom får ju bara sina gråa tinningars charm o rynkorna då som ska vara så j*vla manliga.

Det finns ingen rättvisa i könsrollerna vad gäller detta eller hur.

Jag funderar skarpt på att be om att få bli en man i mitt nästa liv.

Okej , jag ger klimaterie kossan ett tag till att försvinna.

För sanningen o säga så vill väl ingen kvinna bli en man.......




Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Miss Midtjylland sa...

Hej Carina
- Mange tak for de fine ord på min blog. Ja, jeg bor i Hou nær Hals - hvor er verden lille, hva? Jeg har familie i Göteborg og Stockholm :-)