Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

09 september 2009

Grattis !

Kom på att min blogg fyller 1-år idag.

Det måste jag ju fira med att gratta mig själv.



Jag vill också säga TACK till ALLA som kommenterat på min blogg.

Det är sååå himla roligt när man får kommentarer , blir såååå glad skall ni veta.


Så många många tack skall ni alla ha .......





Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS.

Det är alltid roligt att följa din blogg. Läser varje dag njuter o myser.

Kram från UGGLAN

Harrys matte sa...

håller med min svärmor!!
Grattis på dig!!

Anonym sa...

Grattis på ett-års dagen!

kram från Sara