Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

05 september 2009

Stackars Agneta !

Stackars Agneta Sjödin.

Läste att hon skiljer sig nu efter bara tre års äktenskap med ungdomskärleken.

Inga av hennes förhållanden har ju varit särskilt hållbara.

Inte ens med tok stollen Runar höll det någon längre stund.


********************


Att ständigt ha denna otur i kärlek kan ju inte vara så bra för självförtroendet.

Om man dessutom är kändis och ens privatliv är offentligt är det väl ännu svårare.

Vad beror det egentligen på att kändisar byter partners så ofta.



********************

Inte alla förstås men många gör det.

Inte bara Hollywood kändisar utan även kändisar här i Europa.

Varför skiljer sig deras känsloliv så mycket från våra.


******************


Dom hinner inte mer än träffa den stora kärleken innan dom är singlar igen.

Tog kärleken slut så fort.

Kanske beror det på att dom lever ett så hektiskt liv.

Känslomässigt är det kanske svårt att orka vara engagerad till 100% då.

******************


Vad det än beror på verkar det vara jäkligt jobbigt i alla fall.

Jag är glad att jag är totalt okänd och ointressant för den stora massan........

Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Ancan sa...

Jag tror dom aldrig lärt sig skilja på kärlek och förälskelse...

mor i stugan sa...

Nej det tror jag inte heller , de har alldeles för bråttom in i relationer.