Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

03 september 2009

Härligt att vara kvinna !


Tjejigt att vara kvinna.


Ja, det är roligast att vara kvinna.

Jag menar , mina två bästa vänner är brösten som jag bär med stolthet.

Jag tillhör också det vackrare könet.

Till och med bögarna erkänner det.

När vi nu vill göra karriär , så döljer vi vår intelligens på arbetsplatsen , för att inte hota den manliga maktstrukturen.

Vi för fram förslag , på ett sätt att våran chef tror,
att han kommit på det förslaget.


Givetvis så tror han att han gynnas av förslaget , att hans chef i sin tur kommer att berömma honom för det.


Men det männen inte förstår , är att vi kvinnor i slutändan vinner på förslagen.........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: