Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

08 september 2009

Sämsta KUNDTJÄNSTEN !


Det pågår en debatt på om vilket eller vilka företag som har den sämsta kundtjänsten.

Många berättar om företag där "kunden alltid har fel" eller där man får "slö och oengagerad service" eller blir "dåligt bemött" eller drabbas av "långa väntetider".


Allt detta sammantaget stämmer ju in på ett "företag" som ingen nämner , nämligen.


Heter FÖRSÄKRINGSKASSAN.



Där finns den absolut sämsta kundservicen alla katergorier , och den politiker eller det parti som ärligt åtar sig att rensa upp i det träsket får min röst nästa år.


GARANTERAT.........




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: