Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

15 november 2008

Min för en dag !

Igår ringde grannen lite längre bort i byn, och undrade om jag ville var hundvakt åt Hugo, för hon och maken skulle sticka bort över dagen till Göteborg och "Jul på Liseberg " med all sin belysning , jag hoppas att kvällen blev mysig.

OOOOM, jag ville vara hundvakt , ni kan ju bara gissa hur mysigt det var att få rå om honom alldeles själv, nu är det så att hade inte Sjukhuset krånglat , då hade han varit bara min för länge sedan. Men vågar ju inte bestämma något, innan jag får besked på vad som ska hända ,och NÄR det ska bli av ??


Det hände så mycket under gårdagen så jag kan inte skriva ner allt.utan sätter in bilder så får ni se världens mysigaste hund och vad vi hittade på igår.


Håll till godo.

Hm,undrar åt vilket håll söder är....



Det var mig en liten skit....


Är kanske lite närsynt eller....


Jösses vad skönt....


Ska kolla om det är tomt....


Va beredd för nu hoppar jag kanske..



Blir det bra så här......


Får jag ta godiset snart......



Kram Mor i Stugan



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder! ja han ser verkligen ut till att trivas, det är bara att slå till bums, vi hjälper dig!!
Tack ännu engång för hjälpen!!

kramiz Jennie&Jocke

Anonym sa...

Shit vad lik mej han är!! Jätte fin är han!!!Det vore nåt...
kram Tekila