Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

03 november 2008

Ursel Sjukvård !

Igår hade jag ett mycket mysigt besök det var J grannen lite längre bort i byn, vi fikade och med sig hade hon en av sina Schäfer valpar ( den sista som är till salu ) han är bara så underbar, Hugo är hans namn......






Jag vill bara ha honom, men det är inte så lätt att bestämma sig . Går sjukskriven efter en steloperation i ryggen, och när de opererade mig så skar de av så stora nervtrådar på vänster sida i ryggen , så att de 2 vänstra bukmusklerna är nu döda , ligger som en klump i magen. Detta ska nu åtgärdas är meningen, MEN NÄR ????


Får aldrig något besked, skickas bara från det ena stället till det andra ( på papper alltså ),när jag ringer så svarar de , nej du finns inte med här ,vi skickat papprena till KG. i Värnamo. Blir uppringd från KG i VMO, de säger att vi kan inte göra det ingreppet här , så vi här skickat dig till Lindköping, jag svarar då , MEEEN jag har ju varit där , och de kunde inte hjälpa mig.


Neuroortopeden i Jönköping där steloperationen gjordes, anser dom, att där är jag färdig behandlad. Jag är så förbannad, ( ursäkta språket ) rent ut sagt på den Svenska Sjukvården.
Så det är inte lätt att gå här och längta efter en ny liten Schäfer, när man ingenting får veta.Det verkar som om ingen vill ta hand om mig , eller ta sitt ansvar för vad de gjort med mig....
Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Fionabloggen sa...

Ja det var jättetrevligt och tack för att du vill ta din tid att promenera med våra vilddjur!!
kram Grannen längre bort:-)