Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

26 november 2008

Ny Karriär !

Då var man doggy-walker då.. känns mer glamoröst så , nej jag bara skämtar så allvarligt är det inte,men jag hjälper på tisdagar en granne med deras små godingar.


Igår var det så skönt väder, lite kallt men solen sken , vilket den inte har gjort de senaste gångerna som vi har varit ute och gått. Stoppade ner kameran tänkte att här ska det fotas.


Men med två 5 månaders Schäfer valpar, var det inte de lättaste , de var inte ett dugg samarbetsvilliga när det gällde att bli fotograferade, men mysigt och roligt hade vi i alla fall....

Vad babblar du om nu.....
Var har hon gömt godiset......

Okej , vi får väl leta då......



Här luktar det godis , hmm va gott......


Brosan , kan du göra så här med benen.....

Neej , nu vill vi inte vara med på bild längre........
Kram Mor i Stugan





1 kommentar:

Fionabloggen sa...

Vilka fina bilder du fått till, ja det är inte lätt å få dem på kort jag vet:-)
kramiz