Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 november 2008

Är inte rädd kan flyga !


Jag är inte rädd jag kan flyga. eller kan jag det, nu finns det hjälp mot den rädslan , som dock många har och den kan vara mycket besvärande . Själv är jag inte flygrädd.
Den som vill bli kvitt sin rädsla måste vara beredd att jobba för det. Men nu finns det hjälp på vägen. Ta tåget helt enkelt.

Nu släpper researrangörerna sina nya sommarprogram som innehåller elva tågnyheter. Fritidsresor tror på tågchartern, t.ex. lyx resa till Sydafrika , Fritidsresor har 24 olika resor att välja mellan för den som vill åka tåg i stället för flyg på sommarens charter.

Fritidsresor var först med tågcharter för två år sedan. Tåget har därefter blivit den nya trenden inom charterindustrin. Även Ving har tågcharter på sitt program för sommaren 2009 som presenterades nyligen.

Spännvidden sträcker sig från en vecka vid populära Gardasjön för budgetpriset 4.948 kronor per person, till två veckor med lyxtåg i Sydafrika där allt ingår för 57.998 kronor.
I sommar har Fritidsresor tre nya badorter, italienska Caole, Piran i Slovenien och Umag i Kroatien.
Så ta det lite lugnare , ta tåget om du föredrar att befinna dig på marken, du hinner se en massa saker på färden.....

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: