Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

25 november 2008

Små Julklappstips !



Ja, nu är det snart dags att ta fram adventsljusstakarna.

Julpyntet har ju börjat komma upp lite här och var i butikerna, för att inte tala om julklappstipsen som trillar ner i brevlådan.Julen närmar sig med stora steg, dags att handla julklappar,har du, liksom många andra, har inte den blekaste aning., eller kanske total julklappstorka.

Så vad ska man handla , självklara saker på önskelistor (i alla fall för tjejer) brukar ju vara kläder, parfym och smycken, men det kan ibland vara svårt att handla sådant och dessutom så kanske man känner för att ge bort någonting annorlunda i år, även till kläd galna tjejer.

Kanske inte alltid så lätt att komma på, men skänk GÄRNA en tanke till dem som inte har det lika bra som dig. Kanske är dags att donera en slant till behövande.
Här kommer lite tips på roliga julklappar....



Ljuslyckta.......
Disktrasa som man även kan skicka som Julkort....


Kaffemugg med kakor i botten........




Ljus med tändsticksask i.....



Toalett Rulle



Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Anonym sa...

Var hittar man dessa saker, de var urhäftiga!!!!