Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

05 mars 2009

Är du rädd för rynkor !


Jag bryr mig själv inte så mycket om dessa rynkor. Är inte ett dugg intresserad av att köpa dyra och helt onödiga kanske , antirynkkrämer heller , använder vanlig mjuk görande kräm ( med lite olja i ).

Rynkorna kommer med åren, vare sig man vill det eller inte. Mer eller mindre , så får vi väl alla rynkor , kroppens sätt att visa att vi levt och lever.

Huden förlorar sin ungdomliga fräschör och spänst och blir rynkig , är det något egentligen att skämmas för och vara rädd för att få......

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: