Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

07 mars 2009

Drömmar !


Drömmar kan vara förunderliga ibland.
Det sägs att de flesta drömmar återspeglar hur vi har det , och hjälper oss att bearbeta olika saker.

Hjärnan är ju fantastiskt funtat så , att det finns så mycket lagrat där, mera än i våra datorer ;-) ( tror jag )
Och det mesta finns lagrat i vårt undermedvetna.

Den är som en "hårddisk" som vi oftast inte så lätt kommer åt , och att det mest sker i våra drömmar.


Jag har drömt om personer jag aldrig mött , och vet inte vilka de är heller. Tycker det är ganska otroligt......



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: