Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

11 mars 2009

MORSAN !


Det har jag aldrig sagt varken till min mamma eller om min mamma.

När det gäller pappa är det samma sak. Han har aldrig varit farsa.

Egentligen vet jag inte varför det är så. Det märkliga är nämligen att min bror inte heller har kallat våra föräldrar för morsan och farsan.

Nu till något ännu konstigare. Jag har en son och två döttrar. Döttrarna har aldrig kallat mig för morsan eller sin far för farsan.

När det gäller sonen är det annorlunda. Han kallar oss morsan och farsan , men inte i våran närvaro.

Det ligger gömda i generna någonstans......



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: