Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 mars 2009

Vakanade härligt !



Måndagmorgnar är ju alltid så seeega.

Idag gick det något lättare att vakna av att det var ännu lite ljusare och att en koltrast sjöng sin sång. Kan det vara våren som är på väg eller är den rent av här redan.

Vi har en skog bakom vårat hus. Sen på våren så vaknar massor av fåglar vid 4 på morgonen och är hur lyckliga och sång sugna som helst.

DÅ är det inte lika mysigt. Idag var det härligt att höra den ensamma koltrastens sång.
Bra början på dagen och bra början på veckan.

Ha en härlig dag......


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: