Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

27 mars 2009

Kvällstankar !


Undrar just hur min blogg hade sett ut om jag var i tonåren och skrev.
Hmm , killar, kläder, läxor och skola, fest och party.
Skittråkiga skoldagar med mycket läxor , bara rasterna som är kul , något skojigt som har hänt nån dag , ny kille, snygging , modesnack , kläder kläder i massor.
Ja , inte hade jag skrivit lika djupt tänkande och med så här många funderingar om livet som ibland kan synas i min blogg nu , nää , det hade nog varit en helt annan stil , ett annat språk , andra bilder.
Men så är det ju , olika generationer har sitt språk och sina funderingar.
Det är ju så det skall vara , när man är ung är ju , eller åtminstone borde , livet vara en enda lång fest.
Tolka det på rätt sätt nu ni som läser.
Jag menar nu inte med sprit och droger , inte sån fest , utan att det borde vara glatt , bekymmersfritt och harmoniskt.
Tids nog hinner ju livet och vardagens bekymmer ikapp en .
Vuxenlivet kommer fortare än man tror......
Kram Mor i stugan

Inga kommentarer: