Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

31 mars 2009

Vill du veta barnets kön !

Skulle du vilja veta vilket kön det är på ditt ofödda barn.


Inte jag om jag vore i den sitsen , tror jag , nää , det skulle jag inte vilja , det är ju en spänning i sig själv , att inte veta något förrän på själva förlossningen.


Men det där är ju upp till var och en och väldigt olika , om man vill veta eller inte.


Men nu behöver jag inte ta den ställningen.


Jag har liksom gjort mitt på det där området.....


Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Nä är jag ju i den åldern att det inte är aktuellt , men NEJ - varför skulle man vilja veta det?
Jag har aldrig förstått det resonemanget...Enda gången det borde vara befogat är möjligen om man i släkten har ngt ärftligt med benägenhet att följa ett kön.