Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

16 mars 2009

Uppe i ottan !


God Morgon!

Vad ska jag upp om så tidigt egentligen.
Att ha hundar är ibland som att ha småbarn.

De väcker en när det är bråttom att gå ut , och i dag hade Hugonen en sådan morgon. Han gick naturligtvis och la sig sedan och somnade om , och det kunde jag också egentligen gjort men i bland känns det som man sovit klart.

Ja , så här sitter jag nu , ny duschad och äter min frukust. Det är ljust ute och dimman börjar lätta , ja ni , det känns ganska bra faktiskt.

Ska sitta här och njuta av min Cappuccino och fågelsången , som jag faktiskt hör från den öppna altandörren , nu fattas bara solen , men vem vet.....

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: