Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

25 mars 2009

Rena rama skitprogrammet !



Detta "skitiga" program , måstge säga att jag gillar det , även om det också är lite "olustigt" med all denna skiten som folk faktiskt lever i.

Helt frivilligt också.

Jag kan inte för mitt liv, fatta hur folk väljer att ha det i sitt hem , "lite skit" det dör väl ingen av , men när det börjar bli en massa skit i hörnen och överallt annars i hemmen , och dessutom en massa otrevliga husdjur.

Ja då tycker jag det är rent av skamligt och äckligt och jag vet inte vad.
Städning är ju a och o överallt. Det är ju superviktigt att hålla rent.


Men ändå så gillar jag att följa med i programserien. Gillar dessa härliga "städtanter" som är så braiga.


Så jag tänker minsann bänka mig framför tv:n ikväll.


Och återigen förundras , förvånas och äcklas av en del människor lever som de gör.


Och samtidigt tänker jag , är det fejkat.


För så här skitigt och hemskt , kan väl inte folk ha det hemma hos sig själva......



Kram Mor i Srugan

Inga kommentarer: