Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

28 mars 2009

Knä Artros !


Har ni sett reklamen på TV , när två hopprepshoppande damer fnittrar och skrattar precis som när de var småflickor.

Och sedan kommer reklamen då, att om man har knä-artros , så måste man naturligtvis köpa Comfora , som finns på Apteket.

Vääääldigt bra mot knä- artros.

Då smyger det sig in en lite fundering hos mig,

Men hur vet den , att den just ska iväg och läka knän.

Vad är det som gör att en medicin kan sättas in för just ett ställe.

Den intelligenta värk tabletten , eller , tänker den själv. Har man byggt in ett lite microchips och styr med hjälp av en joystick , så att den kommer ner till knäna.

Förstår inte det där riktigt.......

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: