Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

24 mars 2009

Vem är du som läser min blogg !


Undrar över.

Vem är du som tittar in hos mig på min blogg. Brukar du besöka mig ofta , första gången , eller ibland kanske.
Var det en ren slump som gjorde att du hamnade här hos mig , eller hittade du mig från någon annan blogg.
Eller googlade du på något ord , och kom på så sätt till min blogg.
Berätta , hur du kom hit.
Berätta , vem är du?
Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

Ancan sa...

Jag är en smålänning i "förskingringen" boende i Halland sedan 1990. 45 senare iår.
Djur och naturälskare.
Hittade nog din blogg då jag googalde på ngt ord - minns inte vilket tyvärr,,,

Anonym sa...

Hejsan
Jag läser din blogg flera gånger per dag. Det är alltid så roliga och tänkvärda grejer Du har.
Fann Dej hos " Harry " Älskar katter o framförallt Birman.
Men hundar är aldrig fel heller

Ha det nu så GÔTT i stugan från Kärringen i Västergötland

Anonym sa...

jag behöver nog inte säga vem jag är men jag läser den varje dag kramkram