Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

08 mars 2009

Skåne tur / retur !

Ja , då har vi klarat av att ge lilla M sitt namn , och det gick helt smärt fritt , han skötte sig galant.




Hela ceremonin var jätte fin , Hans ( prästen )
gjorde hela så lättsamt , inget långdraget utan helt perfekt .


Efter ceremonin så bjöds det på en god kycklingsallad med tillbehör och potatis gratäng ,och som moset på grädden fick vi kaffe och en smarrig cheescacke att smaska på. Allt var jätte gott och trevlig stämning


Sen sjöng vi lite barnsånger tillsammans med barnen , som de uppskattade mycket , det hela
avslutades med att ena dotterns sambo R. och Hans ( prästen ) rockade loss med några låtar.




R.är nämligen trummis och Hans spelar gitarr,
så ni kan tro att det svängde i kyrkan , och barnen dansade av glädje....



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: