Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

20 mars 2009

Snart vår igen !

I dag är det vårdagjämning.

Tänk att under det närmaste halvåret så är det ljust , fler timmar än det är mörkt.
Jag älskar ljuset.

Så underbart härligt.

Det finns en nackdel med ljuset. Dammet syns bättre , och även de smutsiga fönstren.
Det jag kan jag leva med.

Så skönt det är , när det är ljust när man vaknar.

Mycket lättare att stiga upp.

Så härligt att det snart börjar våras ute. Våren är en underbar tid när allt börjar spira och gro igen.

Det är lika förunderligt varje år......

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: