Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

30 mars 2009

Här !

Här har ni bilderna som jag tog i fredags.

Jag får säga att det känns lite läskigt att lägga ut dem och jag får se hur länge jag låter dem ligga kvar.

Jag hoppas att ni som vill se dem hinner se dem i alla fall.

Jag vill också säga att man skulle se allvarlig ut.

Jag ville gärna skratta mer , men fotografen sa att jag skulle stänga munnen.

Jag är altså en betydligt mer glad person än jag ser ut :-) Här kommer de.




*POFF* borta!







*POFF**POFF*
*POFF*


*POFF*










Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: