Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

04 mars 2009

Onödigt vetande !


Sant eller inte, ingen aning.

Alla isbjörnar är vänster hänta.

Strutsens öga är större än dess hjärna.

Grodor måste blunda för att svälga.

I genomsnitt är människor räddare för spindlar än för döden.
Man tillbringar sex månader av sitt liv på toaletten.

Tjejer är ca 4 år mognare än killar.

Typewriter är det längsta ord som kan skrivas med tangenterna i en rad på tangentbordet.

Om du bankar huvudet mot väggen förbrukar du 150 kalorier per timme.

Den elektriska stolen uppfanns av en tandläkare.

Om man nyser för hårt, kan man skada ett revben......

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: