Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

19 mars 2009

Glöm inte bort !



Glöm inte bort att komma ihåg dig själv, för DU är viktigast i hela världen.

Om du inte känner kärlek till dig själv , så kan du inte heller ge kärlek till andra.

Om DU själv inte mår bra , så kommer ej heller din omgivning må bra.

Varför inte börja dagen med att krama om dig själv först.

Rufsa om i ditt huvud och säga högt för dig själv, Vad ska en sådan här liten goding göra i dag då .

Sen är det ju upp till dig själv , vad du svarar på den där frågan.

Förresten , vad skulle DU ha svarat dig själv där.


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: