Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

26 mars 2009

Kanske städa hjärnan också !


Städade hela dagen igår , slängde en massa grovsopor.
Man hinner tänka rätt mycket när man går omkring , och plockar.

Kanske skulle man ta en heldag till att rymma upp i hjärnan också .
Se till att få ändrat på det som man inte är nöjd med i livet.

Det är bara ett problem , hur gör man det.

Saknar liksom verktyg.

Ungefär som att man ser att det är punktering på bilen , men har man ingen domkraft , så kan man ändå inte byta däcket.

Det är ofta så att människor vet om sina dåliga sidor och vanor.

Känner igen de mönster man så gärna vill bryta.
Man saknar bara verktygen.

Det är svårt att lyfta bilen och byta däcket utan domkraft.

Tänk om man kunde tagit dammsugaren och sugit ut allt det som man inte vill ha kvar i hjärnan.

På så sätt lämna plats för nya , positiva tankar och upplevelser........


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: