Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 mars 2009

Toalettbesök på Ryanair kan kosta !


Snart kan det löna sig att hålla sig under flygresan.

Irländska Ryanair , Europas största lågpris flyg , kan komma att ta betalt från passagerare som behöver gå på toaletten under flygning.

Det hela är mycket enkelt.

Gå inte på toa när det behövs , gör alla dina behov i stolen .Då Kanske blir då Ryanair villig att ändra taktiken.

Det är bättre att Ryanair höjer sina biljettpriser och låta passagerarna flyga under civiliserade förhållanden.

Eller kanske kommer dom sälja VUXENBLÖJOR.....


Kram mor i Stugan

1 kommentar:

Anonym sa...

Blöjorna kan ju vara subventionerade som reklam för kommande tider.

Mycket tänkvärt.