Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

14 mars 2009

Uttråkad !

Uttråkad man kan känna sig ibland.





Har inte lust att göra någonting. Men vill ändå göra något.

Kluven känsla det där. Vankar fram och tillbaka. In i köket tittar i kylen.

Framför tv:n en stund , zappar lite.

Kollar tv-programmet. Hittar inget som lockar mig. Känner mig lite rastlös faktiskt.

Sitter en stund framför datorn. Läser lite bloggar.


Funderar om jag ska ringa nån. Nää , känner inte för att prata heller. Så KONSTIG man är ibland.....



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: