Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

28 mars 2009

Tony Irving !

Jag var med i Lets Dance inatt i en drömm.


Vet inte riktigt var vi var någonstans , men det blev i alla fall bestämt , att jag skulle dansa med honom , Tony Irving alltså.


Sagt och gjort, jag "kröp in" i famnen på honom , och lät mig föras runt i några danser.
Vet inte riktigt vilka danser det var, men det fungerade väldigt bra när han förde mig runt på golvet.


Vi svävade runt i rummet och jag kunde följa honom i varje steg och i alla " MOVES " . Det var
jätte roligt.


Efteråt skulle han informera mig , om hur jag var att dansa med , och han tyckte att jag dansade helt rätt på " FOTTBLAAADET " , bar upp mitt bäcken " OK " , och hade bra " AAAAMAR " som höll " RAAAMANA ", samt att jag hade min egen " BAALAANS ".


Tänk vad man kan hitta på i drömmen....



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: