Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 juni 2009

Allsång och mordgåtor !



Har precis sett Allsång på Skansen , det är ju inte så att jag sitter här och sjunger högt.



Det är bara mysigt och se på , sommaren börjar liksom idag på något vis.


Har ni tänkt på en sak till.

Att det är alltid många olika brittiska kriminalserier under sommaren.

Sådana här lämpligt blodiga serier, med den brittiska landsbygden i bakgrund och med någon

äldre herre som är kriminalkommissarie.





Morden i Midsummer och Agatha Christie och jag vet inte alla namnen på dessa serier som

brukar ploppa upp precis lagomt till sommaren och semestern.


Nu ser jag ju inte alla dom här måste jag säga , men jag tror faktiskt att dom är väldigt populära ,

eller har jag fel kanske.


Men varför är det alltid sommartid som dom dyker upp i rutan........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: