Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

03 juni 2009

Guldkorn !

Tänker så här.

Varje dag , är ett GULKORN.

Ta tillvara på detta

LIVETS DIAMANT,som livet självt är.

Slösa inte bort den , på någon onödigt och oviktigt.

Förvalta detta korn väl,så får du 1000-falt tillbaka.

Livet är en GÅVA.

Livet kommer ALDRIG tillbaka.

Livet är NU.

LEV idag ......



Kram Mor i Stugan


1 kommentar:

Ancan sa...

Så enkelt att skriva, så enkelt att tänka, och så himla svårt att utföra...

Måste tänka, tänka o tänka hela tiden.
Sluta stressa, ta det lugnt, njut av det lilla bla bla bla...

Oftast klarar jag det, men vissa dagar faller jag tillbaka i gamla fotspår och då blir det inget bra ;-)