Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 juni 2009

Ytligt eller inte !

Funderar över en sak.


Vad tycker ni om den här undringen jag har.


Är det ytligt att operera brösten , att lägga in ett implantat av silikon.





Och dessutom för unga tjejer som är under 20 år .

Själv kan jag tycka , inte generellt och alltid , att det är väldigt ytligt.


För många gånger funderar jag över VARFÖR dom gör det och för VEM.


För det verkar bara vara för att exponera dom nya bomberna för män , rätta mig om jag har fel, tack.


Men är det bara detta som vissa ser hos kvinnor, BRÖSTEN , att dom skall vara stora.



***



Varför är det så viktigt.


***



Jag kan FÖRSTÅ ATT LITEN BYST kan kännas som ett stort KOMPLEX för en kvinna , och av den anledningen vill kvinnan operera sig.

Men inte annars , bara för att dom skall bli större och mera omfångsrika.


Tänker ibland när jag hör att dom funderar , en del tjejer , på att lägga in silikon på kanske 2 kg , är dom inte kloka.


Jag vet ju vad det vill säga för rygg och axlar med för tung byst.


Eftersom jag alltid varit av naturen "bystig".


Tänker dom ingenting alls på sig själva dom här tjejerna , utan är det bara så viktigt att få en byst.


Stora som meloner.



Ni kanske tycker jag är lite provocerande här , kanske det , tyck vad ni vill.


Jag står för mina åsikter och andra för tycka vad dom vill........







Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Nettan sa...

Nämen gud vilka tuttar!!! Jag är väl för operation ifall man har små pyttetuttar och att man sätter in en normal storlek, typ B eller C. Fattar inte att man vill ha STOOOORA onaturliga bröst, det ser bara äckligt ut... Eller på andra hållet förminska dem, har man stora att man får ont och svårt att hitta kläder så tycker jag att det är allas rätt att förminska dem.