Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

18 juni 2009

Hurra , Hurra !


Ja , så har den stora dagen kommit när minsta barnbarnet fyller 1-år.

Jag fattar inte vart tiden tar vägen , det känns som om det var igår när svärsonen ringde och

frågade om det var mormor han talade med , nej sa jag , än så länge är jag bara farmor .

Trodde att han skojade med mig , och undrade då om han hade lite att göra på jobbet.

Fick då det glädjande beskedet att vi hade blivit morföräldrar till lille M 3 veckor för tidigt . NYFÖDD


Men blev nog lite chockad , jag hade ju inte börjat förbereda mig på detta samtal.

Men men , bråttom hade han ut lille M , lagom till Midsommar och allt gick bra.

Så STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN mormors lilla hjärtegull.


LILLE 1-ÅRINGEN



Kram Mor i Stugan


Inga kommentarer: