Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

19 juni 2009

Sommarcaféer !


Har ni märkt att på sommaren vill folk gärna sitta ute och fika eller äta, på uteserveringar och caféer.

Det är väl inte så underligt efter en mörk och dyster och kall vinter, att man vill flytta ut i solen och värmen.

Alltid kul att sitta på en uteservering, dricka sin cappucino , titta på folket som strosar omkring utanför , prata med någon , slappa och må allmänt skönt.

Sommarskönt , det är alltid fullt på alla uteserveringar , alltid mycket folk där.

Själv så tycker jag att det är mysigt , trevligt , härligt.

Och somrigt ......


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: