Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

26 juni 2009

Liten blir stor !

Ja som sagt , liten har blivit stor.


Vi får säga Hipp Hipp Hurra för våran Hugo idag , som fyller 1-år.



Det ska firas med tårta och paket ikväll, för han är ju våran minsting.

Beathalandets Hector ( pappa )



Beathalandets Fiona ( mamma )



Till HUGO.

Du är så snäll och rar.

Du är den bästa vän jag har.

Min bästa vän kommer du förbli.

För ingen har så kul som vi.

Vi hittar alltid på en massa trams.

Och om vi bråkar blir vi alltid sams.

Du är den bästa vän jag har.






Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: