Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

16 juni 2009

Lite nostalgi från 80-talet !

Det verkar som om dom flesta på något sätt blir berörda av Staffan Westerbergs flummiga sagor.


Det fanns ju inte så mycket barnprogram att välja mellan på den tiden , så man tittade på det som var.


Fablernas värld var ju helt klart ett toppenprogram , minns även Solstollarna och Hajk förstås.

Beppes Godnattstund , ett riktig godnattprogram .

Med Beppes mjuka och varma stämma.......

Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

ja, visst var det underbara program man växte upp till :-)
förutom Staffan o hans "vilse i pannkakan" som jag var livrädd för "storpotäten" i...