Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

01 juni 2009

Kannibalism , en ofattbar läggning !


Jag läser och blir bestört , berörs av detta.

Har läst förr om just kannibalismen , men kan INTE förstå hur någon människa kan längta efter att äta en annan människa.

Och att dessutom annonsera om detta på Internet , sen att det finns människor som VILL BLI UPPÄTNA.

Hur sjuka människor finns det egentligen.

För detta är att vara sjuk , störd , det är så obehagligt att det finns människor som går omkring "där ute" och har en sådan läggning.

Man vet aldrig när den kommer fram , och dom gör någon annan människa illa på grund av kannibalismens dragning.

Han säger själv att han är " "i stort sett en helt normal människa " ".
VADÅ NORMAL är han född i FARSTUN eller.......


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: