Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

28 juni 2009

Ett äpple om dagen håller doktorn borta !

Det har man ju alltid hört , att ett äpple om dagen håller doktorn borta.
Stämmer det nu för tiden.

Tänk om det vore så enkelt att behålla sin hälsa , att bara köpa hem äpplenoch äta .
Bara ett om dagen.



Men i verkliga livet är det nog inte så enkelt , med hälsan och att hålla sjukdomarna borta.

Tyvärr så är det mer komplicerat än så , det här livet.

Men det är ju ändå aldrig fel att äta frukt varje dag.

Det finns ju så många nya sorter att välja mellan också.

Exotiska och färggranna frukter.

Så det är bara att välja och vraka bland allt det goda............



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: