Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

12 juni 2009

Bonzon !

Sorgen går aldrig över , men man lär sig att leva med den.
Älskar dig för evigt min kära hund.
Idag skulle du ha fullt 14-år, tänder ett ljus och sätter en blomma jämte din urna som vi har här hemma på skänken i vardagsrummet.



Nu har vi Hugo som snart fyller 1-år och hade du funnits kvar hos oss , så tror jag med all säkerhet att du hade älskat homom , lika mycket som vi gör.

Han kan aldrig ersätta dig min älskade Bonzon , men när jag ser honom leka och göra andra saker , så är det nästan som om det vore du när du var liten .

Jag kan se dig och stora syster Stella sitta på ett moln och kika ner på oss , för att se vad vi hittar på........

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: