Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

20 juni 2009

Födelsedagskalas !


Ja , då har vi varit i Skånelandet närmare bestämt i Förslöv och firat lilla M:s


1-årsdag .


det regnade småspik när vi åkte i morse , men när vi kom fram till Förslöv så var det strålande solsken.

Gästerna kom allt efter hand och paketen blev många , vi fikade allesammans .




Här får han lite hjälp med paketen av grann flickan A......


Sen drog vi iväg på Karneval , en tradition som de har på midsommar dagen , det startade för över 50-år sedan .

Början på Karnevalståget.......



M tittar på Karnevalståget.....


Efter Karnevalståget så var det en massa jippon på Idrottsvallen som varar hela kvällen.

Vi avståd detta och drog oss hemåt , för att sätta oss i solskenet ute , och smaska på den goda tårtan , och lille M skulle få äta sin tårtbit alldeles själv.

Innan det var dags att styra kosan hemåt



Avklädd och väntar med spänning på tårtbiten...


Den smarriga tårtan hans mamma gjort dagen till ära....




Så då var det klart , inte mycket i munnen



men desto mer på bordet , jätteroligt att

få kladda utan att bli tillsagd..........








Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: