Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

25 juni 2009

Vandalisering av Max och Sagas Gravsten !

Ibland så läser jag i tidningar om olika vandaliseringar på kyrkogårdar och gravar , stölder av vaser och annat som människor har på sina anhörigas gravar.

NU HAR DET HÄNT IGEN.

Det är Max och Sagas grav i Arboga , har inte den familjen gått igenom tillräckligt , där någon har slitit bort 2 vita Duvor från gravstenen






Det är ju oerhört att någon , JAG SÄGER NÅGON.

Har mage att förstöra på en kyrkogård och grav eller stjäla något därifrån.

Jag bara frågar.

Hur är människor funtade egentligen , vad menar dom med sitt sneda beteende.

Dom kommer ju själva en dag att ligga där i sin grav , dom kanske själva drabbas av att en anhörig person dör , som dom faktiskt sörjer och saknar , för det gör alla någon gång.

Hur skulle dom reagera om någon annan förstörde deras anhörigas grav.

Jag blir äcklad av ett sådant omoget och okristligt uppträdande.

Använd det som eventuellt finns mellan skallbenen , och TÄNK , bete er inte som små ynkliga och patetiska personer.

Utan visa att ni är människor och har någon moral i kroppen eran.............


Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Man finner ju inga ord över sådana hädelser.

Man blir bara så djupt berörd och ledsen...