Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

17 juni 2009

Reklampaus !

Vad gör folk egentligen när det är reklampaus på tv.

Några förslag här.

* kissar

* röker

* fixar något ätbart eller drickbart

* zappar runt på andra kanaler

* kollar datorn

* väntar tills reklamen är slut lugnt och stilla , utan att göra något

Vad gör jag då.

Jo toabesök förstås , fixar något att äta , röker , du då , vad gör du själv under dessa evinnerliga reklampausar , bra-att-ha-ibland förstås.

Man sitter där i soffan och vill sååå gärna gå på toa , men kan ju inte slita sig när det är en bra film.

Då väntar man och kniiiiiper ihop behoven , tills reklamen kommer och då.

Ahhh äntligen , vilken lättnad och såå skönt.......






Kram mor i Stugan

Inga kommentarer: