Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

14 juni 2009

Värk kontra väder !


Det är väl ändå underligt , det här med värken man har och vädret som är.

Jag har ju väldigt mycket värk i ryggen och på vänster i buken pg. av skada , och är även styv och stel , i kroppen.

Men man lär sig , konstigt nog , att leva med att ha ont, smärta och stelhet.

Även om man ibland kan känna sig begränsad av allt detta förstås.

Men det finns ändå alltid det som är värre och dom som har det värre än just jag .

Så brukar jag tänka.......


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: