Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

07 juni 2009

Gnällinlägg !

Nu hade jag tänkt att lägga in ett riktigt "gnällinlägg" här.

Vad tänker jag gnälla över då , ja vad tror ni.

Det är ju sommar och då undrar jag ju liksom , var fasen är den då.

Jag vill gnälla över kylan , regnet och som nu har varit i alldeles för många dagar.

Gnäll , gnäll , gnäll .

Såja , nu har jag gnällt färdigt för det här inlägget.

VAD VILL DU GNÄLLA ÖVER.

Knip inte igen , utan skriv på och gnäll , det känns bättre sedan .

Efter du fått gnälla lite .............


Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, det är alldeles för kallt, alldeles för tomt på bankkontot, alldeles för lite tid (att göra klart lekstugan), alldeles för mycket krångel på jobbet, alldeles för mycket smutstvätt i tvättstugan...men bara solen kommer så känns livet genats mycket enklare! Tack & kram