Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

04 juni 2009

Yes , ett bantningsmedel!


Mina fingrar är smala , precis som mina handleder , om man jämför med resten av kroppen.

Och vet ni vad det beror på , jag kom på varför idag , det beror ju på Yes diskmedel.

Jag älskar detta diskmedel och har alltid gjort det.

Det finns inget bättre.

Och vet ni varför , jo det är ju för att det löser alla sorters fett.

Kanske skall börja duscha i Yes hädanefter, så kroppen passar med händerna.

Vad tror ni om den idén.

Jag menar , det är väl bra om det löser all sorts fett.

Inte bara fettet i stekpannan *LER*.........







Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: