Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

05 juni 2009

Påverkas av reklam !

Undrar just hur mycket som vi människor verkligen påverkas av all reklam som vi blir matade med.

Alltid är det något som fastnar, sånt man läst , sett på tv, hört på radion , Vanish som tar bort fläckar, man undrar just om det är bra.

Och Zonsalvan , den som skall vara så bra mot värk.

Det är bara att konstatera , vi går på reklamen.

Vi låter oss luras och köper vissa produkter bara för att vi sett på tv reklamen om dom.

Jag är inte bättre än nån annan i det här fallet.

Det är bara så.......



Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

jag byter kanal, slänger all reklam direkt i återvinningen.
Jag tycker att det är ett oerhört dumt påhitt.

Men blir förmodligen påverkad av det ändå...