Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

19 oktober 2009

En liten rolig !

En 85-årig man gick till doktorn och ville få gjort ett spermatest.

Doktorn gav mannen en burk och sa.

Ta den här burken och kom tillbaka imorgon med ett spermaprov.

Nästa dag kom mannen tillbaka och överräckte burken till doktorn.

Burken var lika ren och tom som dagen innan.

Doktorn undrade vad som hände och den gamle mannen sa.

Jo doktorn.
Det är så här , först försökte jag med högra handen , inget hände.

Sen försökte jag med vänstra handen , fortfarande inget hände.

Då kallade jag på min fru för hjälp.

Hon försökte först med högra handen och sedan med vänstra handen.

Fortfarande hände inget.

Hon försökte då med munnen , först med tänderna i , sedan utan tänder, fortfarande hände inget.

Vi ringde till och med på hos vår granne , Agda och hon är bara 76.

Hon försökte också.

Först med båda händerna , sen i armhålan.

Hon försökte till och med att klämma den mellan knäna , men inget hände.

Doktorn var chockad.

Ni kan inte mena allvar.

Bad ni verkligen grannen om hjälp.

Jo , sa den gamle mannen.

Och vad vi än försökte med så fick vi inte av locket på burken.

Ja vad trodde du.

Burklock kan banne mej vara besvärliga........



Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var får Du allt ifrån.
Som vanligt roligt att läsa, och inte sämre när man får sig ett GOTT SKRATT ! !

Ugglan

carina sa...

den var bra....